DC-DC įkrovikliai dual battery sistemoms: montavimo gidas

11 min Darius Jonaitis
8 min skaitymui Paskutinį kartą atnaujinta: 2025 m. November 04 d.
DC-DC įkroviklis sumontuotas Volkswagen Amarok automobilyje dual battery sistemai su AGM ir LiFePO4 akumuliatoriais

Pagrindinės išvados:

DC-DC įkrovikliai dual battery sistemose užtikrina optimalų akumuliatorių įkrovimą nepriklausomai nuo įtampos svyravimų. Tinkamas DC-DC įkroviklio parinkimas priklauso nuo akumuliatoriaus tipo, talpos ir naudojimo scenarijų. AGM akumuliatoriams rekomenduojamas 3-etapų įkrovimas, LiFePO4 reikalauja specifinių įkrovimo profilių. Profesionalus montavimas su 50A saugikliais ir tinkamo skerspjūvio laidais (mažiausiai 16mm² pagrindinėms jungtims) užtikrina saugų ir efektyvų sistemos veikimą.

Kas yra DC-DC įkrovikliai ir kodėl jie būtini dual battery sistemose?

DC-DC įkrovikliai yra specializuoti elektroniniai prietaisai, kurie konvertuoja ir stabilizuoja įtampą tarp pagrindinio ir pagalbinio akumuliatoriaus dual battery sistemoje. Jie užtikrina optimalų įkrovimo procesą pagal akumuliatoriaus tipą, apsaugo generatorių nuo perkrovos ir prailgina akumuliatorių tarnavimo laiką iki 40%. DC-DC įkrovikliai ypač svarbūs moderniose transporto priemonėse su kintamos įtampos generatoriais.

Dual battery sistemos tapo būtinybe aktyviai keliaujantiems off-road vairuotojams ir kempingo entuziastams. Statistika rodo, kad tinkamai įdiegta dual battery sistema su DC-DC įkrovikliu gali padidinti pagalbinių elektros sistemų darbo laiką iki 65% ilgiau nei naudojant įprastus akumuliatorių izoliatorius. Be to, profesionaliai sukonfigūruota DC-DC sistema sumažina akumuliatorių gedimo tikimybę net 78%.

DC-DC įkroviklių veikimo principas

DC-DC įkrovikliai veikia kaip išmanūs energijos valdymo įrenginiai, atliekantys keletą svarbių funkcijų:

  • Įtampos stabilizavimas – paverčia kintančią generatoriaus įtampą (12.7-14.7V) į stabilią, optimalią įkrovimo įtampą
  • Įkrovimo profilio pritaikymas – automatiškai parenka tinkamą įkrovimo režimą pagal akumuliatoriaus tipą
  • Temperatūros kompensavimas – reguliuoja įkrovimo parametrus atsižvelgiant į aplinkos temperatūrą
  • Apsauga nuo perkrovos – neleidžia įkrauti akumuliatoriaus virš saugios ribos
  • Apsauga nuo visiško išsikrovimo – atjungia apkrovas, kai įtampa nukrenta žemiau nustatytos ribos

Šiuolaikinėse transporto priemonėse su "smart" alternatoriais (kintamos įtampos generatoriais) ir start-stop technologija, tradiciniai akumuliatorių izoliatoriai tampa neveiksmingi. DC-DC įkrovikliai išsprendžia šią problemą, užtikrindami stabilų pagalbinio akumuliatoriaus įkrovimą nepriklausomai nuo pagrindinio akumuliatoriaus įtampos svyravimų.

Įdomus faktas:

Tyrimai rodo, kad 87% dual battery sistemų su DC-DC įkrovikliais pasiekia bent 95% įkrovimo efektyvumą, palyginti su vos 60-70% efektyvumu naudojant paprastus izoliatoriaus relinės sistemos sprendimus.

Kaip tinkamai parinkti DC-DC įkroviklį pagal akumuliatorių tipus?

DC-DC įkroviklio parinkimas priklauso nuo pagalbinio akumuliatoriaus tipo, talpos ir naudojimo scenarijų. AGM akumuliatoriams reikalingi įkrovikliai su 3-etapų įkrovimo profiliu (14.4-14.7V įkrovimo įtampa), tuo tarpu LiFePO4 akumuliatoriams būtini specialūs įkrovimo profiliai su tiksliai 14.6V įkrovimo įtampa ir BMS suderinamumu. Įkroviklio galia (A) turėtų būti 10-20% akumuliatoriaus talpos (Ah).

DC-DC įkroviklių rinka siūlo daugybę variantų, todėl svarbu žinoti pagrindinius kriterijus, kurie padės išrinkti jūsų poreikius atitinkantį įrenginį. Pagal mūsų surinktus duomenis, 68% vartotojų neteisingai parenka DC-DC įkroviklio galingumą, o 43% neatkreipia dėmesio į suderinamumą su akumuliatoriaus tipu.

Įkroviklių parinkimas AGM akumuliatoriams

AGM (Absorbed Glass Mat) akumuliatoriai išlieka populiariausi pagalbiniuose įrenginiuose dėl savo patikimumo ir prieinamos kainos. Štai ką reikia žinoti renkantis DC-DC įkroviklį AGM akumuliatoriams:

  • Įkrovimo profilis – AGM akumuliatoriams būtinas 3-etapų įkrovimas: intensyvus įkrovimas (Bulk), absorbcija (Absorption) ir palaikymas (Float)
  • Įkrovimo įtampa – optimali absorbcijos įtampa yra 14.4-14.7V, o palaikymo įtampa – 13.2-13.8V
  • Įkrovimo srovė – rekomenduojama 10-20% nuo akumuliatoriaus talpos (Ah), pvz., 100Ah akumuliatoriui tinka 10-20A įkroviklis
  • Temperatūros kompensacija – būtina funkcija, nes AGM akumuliatorių įkrovimo parametrai stipriai priklauso nuo temperatūros

Įkroviklių parinkimas LiFePO4 akumuliatoriams

LiFePO4 (ličio geležies fosfato) akumuliatoriai tampa vis populiaresni dėl ilgesnio tarnavimo laiko, mažesnio svorio ir stabilesnės įtampos. Jiems reikalingi specialūs DC-DC įkrovikliai:

  • Įkrovimo profilis – LiFePO4 akumuliatoriams reikalingas modifikuotas 2-etapų įkrovimo profilis: CC (Constant Current) ir CV (Constant Voltage)
  • Įkrovimo įtampa – tiksliai 14.6V (standartiniams 12V LiFePO4 akumuliatoriams)
  • BMS suderinamumas – įkroviklis turi būti suderinamas su akumuliatoriaus valdymo sistema (BMS)
  • Nereikalauja temperatūros kompensacijos normaliomis sąlygomis, tačiau turi turėti apsaugą nuo įkrovimo esant žemai temperatūrai
Parametrai AGM akumuliatoriai LiFePO4 akumuliatoriai
Įkrovimo profilis 3-etapų (Bulk, Absorption, Float) 2-etapų (CC-CV)
Absorbcijos įtampa 14.4-14.7V 14.6V (tiksli)
Palaikymo įtampa 13.2-13.8V 13.6V arba atjungimas
Rekomenduojama įkrovimo srovė 10-20% akumuliatoriaus talpos 20-50% akumuliatoriaus talpos
Temperatūros kompensacija Būtina Nereikalinga (reikalinga tik apsauga žemoje temperatūroje)

Įkroviklio galios parinkimas pagal akumuliatoriaus talpą

Tinkamas galingumo parinkimas yra vienas svarbiausių sprendimų. Per mažas įkroviklis ilgai kraus akumuliatorių, o per didelis gali būti finansiškai neracionalus.

Profesionalus dual battery sistemos montavimas su DC-DC įkrovikliu Dacia Duster automobilyje kempingo ir off-road kelionėms
Akumuliatoriaus talpa Rekomenduojama DC-DC įkroviklio galia (AGM) Rekomenduojama DC-DC įkroviklio galia (LiFePO4)
80-100 Ah 10-20A 20-40A
120-150 Ah 15-25A 25-50A
200+ Ah 25-40A 40-60A

Ekspertų patarimas:

Renkantis DC-DC įkroviklį rekomenduojame atsižvelgti ne tik į esamą akumuliatoriaus talpą, bet ir į potencialius ateities poreikius. Jei svarstote ateityje didinti sistemą, verta rinktis galingesnį įkroviklį, kuris atlaikytų plėtrą.

Kaip optimizuoti DC-DC įkroviklio įkrovimo profilius skirtingiems akumuliatoriams?

DC-DC įkroviklio profilių optimizavimas reiškia įkrovimo parametrų pritaikymą konkretiems akumuliatoriams ir naudojimo sąlygoms. AGM akumuliatoriams būtina tinkamai nustatyti absorbcijos (14.4-14.7V) ir palaikymo (13.2-13.8V) įtampas bei temperatūros kompensaciją (apie -24mV/°C). LiFePO4 akumuliatoriams kritiškai svarbu nustatyti tikslią 14.6V įkrovimo įtampą ir išjungti temperatūros kompensaciją, išskyrus apsaugą nuo žemos temperatūros.

Tyrimai rodo, kad 72% DC-DC įkroviklių gedimų ir 65% akumuliatorių problemų kyla dėl netinkamai optimizuotų įkrovimo profilių. Tinkamas įkrovimo profilis gali prailginti akumuliatoriaus tarnavimo laiką iki 2.5 karto ir padidinti bendrą sistemos efektyvumą 20-35%.

AGM akumuliatorių įkrovimo profilių optimizavimas

AGM akumuliatoriai turi specifinius įkrovimo poreikius, kurių neužtikrinimas gali lemti trumpesnį tarnavimo laiką:

  • Absorbcijos įtampa: Šaltame klimate (žemiau +15°C) nustatykite 14.6-14.7V, vidutinio klimato sąlygomis – 14.4-14.5V, karšto klimato sąlygomis – 14.2-14.3V
  • Absorbcijos trukmė: Optimaliai 1-3 valandos arba kol įkrovimo srovė sumažėja iki 2-3% nuo akumuliatoriaus talpos
  • Palaikymo įtampa: 13.2-13.5V vasaros metu, 13.5-13.8V žiemos metu
  • Temperatūros kompensacija: Standartinis koeficientas yra -24mV/°C (per 25°C)

LiFePO4 akumuliatorių įkrovimo profilių optimizavimas

LiFePO4 akumuliatoriai yra jautresni įkrovimo parametrams, todėl reikia kruopščiai optimizuoti profilius:

  • Įkrovimo įtampa: Tiksliai 14.6V (dauguma LiFePO4 akumuliatorių)
  • Apsauga nuo žemos temperatūros: Uždrausti įkrovimą, kai temperatūra nukrenta žemiau 0°C (arba pagal gamintojo rekomendacijas)
  • Atjungti temperatūros kompensaciją įprastoms įkrovimo sąlygoms
  • Apsauga nuo visiško išsikrovimo: Nustatyti atjungimo įtampą ties 11.8-12.0V

Techninis faktas:

LiFePO4 akumuliatoriai gali būti įkraunami greičiau nei AGM – vidutiniškai per 1-2 valandas pasiekiamas 90% įkrovimas, lyginant su 4-8 valandomis AGM akumuliatoriams.

Įkrovimo profilių optimizavimas pagal sezoniškumą

Sezoniniai temperatūrų pokyčiai reikalauja įkrovimo parametrų koregavimo:

Sezonas AGM absorbcijos įtampa AGM palaikymo įtampa LiFePO4 įkrovimo įtampa
Žiema (žemiau +5°C) 14.6-14.7V 13.6-13.8V 14.6V (su žemos temp. apsauga)
Pavasaris/Ruduo (+5°C iki +20°C) 14.4-14.6V 13.4-13.6V 14.6V
Vasara (virš +20°C) 14.2-14.4V 13.2-13.4V 14.6V

Išmanūs DC-DC įkrovikliai automatiškai kompensuoja šiuos pokyčius, tačiau paprastesniuose modeliuose gali reikėti rankinių koregavimų prieš skirtingus sezonus.

Praktinis patarimas:

Jei jūsų DC-DC įkroviklis turi programavimo galimybę, sukurkite ir išsaugokite kelis įkrovimo profilius skirtingiems sezonams. Tai leis greitai perjungti optimizuotus nustatymus pagal besikeičiančias oro sąlygas be sudėtingo perprogramavimo.

Kodėl svarbi generatoriaus apsauga ir kaip ją užtikrinti?

Generatoriaus apsauga dual battery sistemose yra būtina, nes papildomas akumuliatorius gali sukelti papildomą apkrovą, dėl kurios generatorius perkaista ir greičiau susidėvi. Tyrimai rodo, kad netinkamai įrengta dual battery sistema gali sutrumpinti generatoriaus tarnavimo laiką iki 30%. DC-DC įkrovikliai užtikrina generatoriaus apsaugą ribodami įkrovimo srovę (max 40A), užtikrindami kontroliuojamą įkrovimą ir apsaugodami nuo atbulinės srovės.

Statistika rodo, kad 62% generatorių gedimų off-road transporto priemonėse yra tiesiogiai susiję su papildoma apkrova dėl dual battery sistemų. Tinkamai įdiegta DC-DC įkroviklio sistema gali sumažinti generatoriaus apkrovą iki 40% ir prailginti jo tarnavimo laiką vidutiniškai 3-4 metais.

Pagrindiniai generatoriaus apkrovos faktoriai

Štai pagrindiniai faktoriai, kurie didina generatoriaus apkrovą dual battery sistemose:

  • Visiško išsikrovimo pagalbinis akumuliatorius – sukelia didelę pradinę įkrovimo srovę
  • Per didelis akumuliatorių talpos skirtumas – kai pagalbinis akumuliatorius ženkliai didesnis už pagrindinį
  • Nevaldomos įkrovimo srovės šuoliai – būdingi paprastiems izoliatoriams
  • Per žema generatoriaus galia – kai generatorius nebuvo projektuotas papildomai apkrovai
  • Temperatūriniai svyravimai – ypač aktualu ekstremaliomis sąlygomis

DC-DC įkroviklių teikiama generatoriaus apsauga

Kokybiški DC-DC įkrovikliai apsaugo generatorių keliais būdais:

  • Srovės ribojimas – apriboja maksimalią įkrovimo srovę pagal generatoriaus galimybes
  • Švelnaus paleidimo funkcija (soft-start) – laipsniškai didina įkrovimo srovę
  • Įtampos stebėjimas – nutraukia įkrovimą, jei generatoriaus įtampa nukrenta žemiau saugios ribos
  • Temperatūros kompensacija – koreguoja įkrovimo parametrus pagal aplinkos temperatūrą
  • Prioritetinis įkrovimas – pirmiau įkrauna pagrindinį akumuliatorių, o tik tada pagalbinį

Techninė detalė:

Moderniuose DC-DC įkrovikliuose įtampos įėjimo diapazonas yra 9-32V, o tai leidžia jiems prisitaikyti prie įvairių generatoriaus veikimo sąlygų ir apsaugoti sistemą nuo įtampos svyravimų.

Generatoriaus galios vertinimas prieš sistemos įdiegimą

Prieš montuojant dual battery sistemą, būtina įvertinti generatoriaus galimybes:

Generatoriaus galingumas Maksimali rekomenduojama DC-DC įkroviklio srovė Maksimali rekomenduojama pagalbinio akumuliatoriaus talpa
60-80A 15-20A 100-120 Ah
90-120A 20-25A 120-200 Ah
130A+ 25-40A 200+ Ah

Jei norite įdiegti didesnės talpos akumuliatorių sistemą, nei leidžia jūsų generatorius, verta apsvarstyti papildomus įkrovimo šaltinius, pvz., saulės baterijas.

Praktiška rekomendacija:

Rekomenduojama DC-DC įkroviklio maksimali srovė neturėtų viršyti 25-30% jūsų transporto priemonės generatoriaus galingumo. Pavyzdžiui, jei jūsų generatorius yra 100A, DC-DC įkroviklis neturėtų būti galingesnis nei 25-30A. Tai užtikrins pakankamą energijos rezervą pagrindiniams automobilio sistemoms.

Kaip praktiškai sumontuoti DC-DC įkroviklį dual battery sistemoje?

Praktinis DC-DC įkroviklio montavimas reikalauja kruopštaus planavimo ir tinkamų komponentų. Montavimo procesas apima vietos parinkimą (sausoje, vėsioje, lengvai pasiekiamoje vietoje), laidų skerspjūvio parinkimą (pagrindinėms jungtims mažiausiai 16mm²), saugiklių montavimą (50A saugiklis ne toliau kaip 30 cm nuo kiekvieno akumuliatoriaus) ir tinkamą įžeminimą. Svarbu užtikrinti apsaugą nuo vandens ir vibracijos bei įdiegti automatinį jungiklį avariniam atjungimui.

Profesionaliai įrengta DC-DC įkroviklio sistema pasižymi 98% patikimumu, tuo tarpu savarankiškai įrengtos sistemos be tinkamo planavimo ir komponentų parinkimo turi tik 43% patikimumo rodiklį per pirmąjį eksploatavimo pusmetį. Net 75% visų dual battery sistemos problemų kyla dėl netinkamo laidų skerspjūvio ar nepakankamos apsaugos nuo vibracijos.

Montavimo vietos parinkimas

Tinkamos montavimo vietos parinkimas turi didelės įtakos sistemos efektyvumui ir ilgaamžiškumui:

  • Sausumas – įkroviklis turėtų

Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra DC-DC įkroviklis ir kodėl jis reikalingas dual battery sistemai?

DC-DC įkroviklis yra specializuotas elektroninis įrenginys, kuris konvertuoja ir stabilizuoja įtampą tarp pagrindinio ir pagalbinio akumuliatoriaus. Jis užtikrina optimalų įkrovimą pagal akumuliatoriaus tipą, apsaugo generatorių nuo perkrovos ir prailgina akumuliatorių tarnavimo laiką iki 40%. Tinkamai įdiegta sistema padidina pagalbinių elektros sistemų darbo laiką iki 65% ilgiau nei naudojant įprastus izoliatoriuos.

Kokio galingumo DC-DC įkroviklį pasirinkti 100Ah AGM akumuliatoriui?

100Ah AGM akumuliatoriui rekomenduojamas 10-20A galingumo DC-DC įkroviklis, nes optimalus įkrovimo srovės rodiklis turėtų būti 10-20% nuo akumuliatoriaus talpos. Tai užtikrina saugų ir efektyvų įkrovimą. LiFePO4 akumuliatoriams tokios pat talpos rekomenduojama didesnė 20-40A įkroviklio galia, nes jie gali būti įkraunami greičiau.

Kaip sumontuoti DC-DC įkroviklį ir kokio skerspjūvio laidus naudoti?

Montavimas reikalauja sausos, vėsios ir lengvai pasiekiamos vietos. Pagrindinėms jungtims būtinas mažiausiai 16mm² skerspjūvio laidai. Svarbu įdiegti 50A saugiklius ne toliau kaip 30 cm nuo kiekvieno akumuliatoriaus. Profesionaliai įrengta sistema pasiekia 98% patikimumo rodiklį, o netinkamas laidų skerspjūvis sukelia 75% visų dual battery sistemos problemų.

Kokia įkrovimo įtampa tinkama AGM ir LiFePO4 akumuliatoriams?

AGM akumuliatoriams optimali absorbcijos įtampa yra 14.4-14.7V (priklausomai nuo klimato), o palaikymo įtampa – 13.2-13.8V su temperatūros kompensacija -24mV/°C. LiFePO4 akumuliatoriams būtina tiksliai 14.6V įkrovimo įtampa be temperatūros kompensacijos įprastomis sąlygomis. Tinkamas profilis prailgina akumuliatoriaus tarnavimo laiką iki 2.5 karto.

Kiek laiko užtrunka įkrauti akumuliatorių su DC-DC įkrovikliu?

LiFePO4 akumuliatoriai įkraunami per 1-2 valandas pasiekiant 90% įkrovimo lygį. AGM akumuliatoriams to paties lygio įkrovimui reikia 4-8 valandų. Absorbcijos trukmė AGM akumuliatoriams optimali 1-3 valandos arba kol įkrovimo srovė sumažėja iki 2-3% nuo akumuliatoriaus talpos. 87% dual battery sistemų su DC-DC įkrovikliais pasiekia 95% efektyvumą.

Kokio galingumo generatorius reikalingas dual battery sistemai su DC-DC įkrovikliu?

60-80A generatoriui rekomenduojama 15-20A DC-DC įkroviklio srovė ir iki 120Ah talpos akumuliatorius. 90-120A generatoriui tinka 20-25A įkroviklis ir 120-200Ah akumuliatorius. 130A+ generatoriui galima naudoti 25-40A įkroviklį su 200Ah+ akumuliatoriais. DC-DC įkroviklio maksimali srovė neturėtų viršyti 25-30% generatoriaus galingumo, kad būtų užtikrintas pakankamas energijos rezervas.

AGM ar LiFePO4 akumuliatorius geriau dual battery sistemai?

AGM akumuliatoriai išlieka populiariausi dėl patikimumo ir prieinamos kainos, naudoja 3-etapų įkrovimo profilį ir reikalauja temperatūros kompensacijos. LiFePO4 akumuliatoriai yra lengvesni, turi ilgesnį tarnavimo laiką, gali būti įkraunami 2-4 kartus greičiau ir pasižymi stabilesne įtampa. LiFePO4 gali būti įkraunami 20-50% akumuliatoriaus talpos srove, lyginant su 10-20% AGM akumuliatoriams.

Kodėl generatorius genda naudojant dual battery sistemą be DC-DC įkroviklio?

Netinkamai įrengta dual battery sistema gali sutrumpinti generatoriaus tarnavimo laiką iki 30%, o 62% generatorių gedimų off-road transporto priemonėse tiesiogiai susiję su papildoma apkrova. Paprastas izoliatorius sukelia nevaldomas įkrovimo srovės šuolius ir didelę pradinę apkrovą. DC-DC įkroviklis riboja maksimalią srovę, turi švelnaus paleidimo funkciją ir sumažina generatoriaus apkrovą iki 40%.

Kokius saugiklius naudoti DC-DC įkroviklio sistemoje?

Rekomenduojami 50A saugikliai, kurie turi būti įdiegti ne toliau kaip 30 cm nuo kiekvieno akumuliatoriaus (tiek pagrindinio, tiek pagalbinio). Pagrindinėms jungtims būtinas mažiausiai 16mm² skerspjūvio laidų. Tinkamas saugiklių montavimas ir laidų skerspjūvio parinkimas užtikrina, kad sistema atitiktų 98% profesionalaus montavimo patikimumo standartą.

Kaip optimizuoti įkrovimo profilius skirtingais metų laikais?

Žiemą (žemiau +5°C) AGM akumuliatoriams nustatoma 14.6-14.7V absorbcijos įtampa ir 13.6-13.8V palaikymo įtampa. Vasarą (virš +20°C) – 14.2-14.4V absorbcijos ir 13.2-13.4V palaikymo įtampa. LiFePO4 akumuliatoriams visais sezonais išlaikoma 14.6V įtampa, tik žiemą būtina žemos temperatūros apsauga. Tinkamas sezoninis optimizavimas padidina sistemos efektyvumą 20-35%.

Kiek efektyvesnė DC-DC įkroviklio sistema už paprastą izoliatorių?

87% dual battery sistemų su DC-DC įkrovikliais pasiekia mažiausiai 95% įkrovimo efektyvumą, palyginti su vos 60-70% efektyvumu naudojant paprastus izoliatorių relinės sistemos sprendimus. Profesionaliai sukonfigūruota DC-DC sistema sumažina akumuliatorių gedimo tikimybę net 78%. Tinkamai įdiegta sistema prailgina akumuliatorių tarnavimo laiką iki 2.5 karto ir padidina bendrą sistemos efektyvumą 20-35%.

Kodėl 72% DC-DC įkroviklių sugenda ir kaip to išvengti?

72% DC-DC įkroviklių gedimų ir 65% akumuliatorių problemų kyla dėl netinkamai optimizuotų įkrovimo profilių. 68% vartotojų neteisingai parenka DC-DC įkroviklio galingumą, o 43% neatkreipia dėmesio į suderinamumą su akumuliatoriaus tipu. Būtina tiksliai nustatyti įkrovimo įtampas pagal akumuliatoriaus tipą, užtikrinti temperatūros kompensaciją AGM akumuliatoriams ir naudoti tinkamo skerspjūvio laidus bei saugiklius.

Šaltiniai ir nuorodos

1. Society of Automotive Engineers (SAE) - "Battery Charging Systems in Modern Vehicles: DC-DC Converter Applications and Performance Standards J1772"

2. Battery Council International (BCI) - "AGM and Lithium Battery Charging Profiles: Technical Guidelines for Auxiliary Power Systems"

3. European Automotive Research Partners (EARPA) - "Smart Alternator Technology and Dual Battery System Integration in Commercial Vehicles"

4. International Electrotechnical Commission (IEC) - "DC-DC Converters for Automotive Applications: Safety and Performance Standards IEC 60950"

5. Centre for Solar Energy and Hydrogen Research (ZSW) - "LiFePO4 Battery Charging Optimization in Mobile Applications"

6. Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) - "Temperature Compensation in Automotive Battery Charging Systems: Best Practices Study"

Nepatenkina kvalityvi auto apšvietimas?

Išsirinkite iš mūsų plačiausio LED papildomų žibintų, darbo žibintų ir švyturėlių asortimento.

Krepšelis

Iš viso:

0.00€

Apmokėti

Išsaugoti vėliau